Bloogerfy

fredag 8 oktober 2010

Semester

Det här pysslade jag med hela dagen igår.
Vid den här tiden på året drömmer jag om utlandssemester och speciellt till Kanarieöarna. Långa strandpromenader, havsbad, ca 22 grader varmt i luften, pina coolades, roliga uteställen och massvis av shopping. Det är bara kul.
Så här vill jag gå kläd när jag är där.
En stråväska är ett måste när du promenerar på stranden eller shoppar.
En stråhatt är ett måste
Solglasögon är bra att ha när det är soligt.
Träskor när du är i city.


Espadrillos är skönt att ha när du promenerar lång.
Bikini Denim av bruno banani.
En till blommig bikini.
Strandklänning är skönt att ha när man är på stranden.
Svart strandklänning och som du också kan bära på kvällen.
Till en fin kofta och ballerinapumps.
En tunika är fint till shorts.
Här har du lila tunika eller svart tunkika.
Tunika i denim.
Till dem vill jag ha shorts eller gärna sköna capribyxor.


Flip flops är användbara när du går ner till poolen eller havet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar