Bloogerfy

lördag 4 september 2010

Boots från Monki

Nu har jag kommit hem ifrån shoppingen i stora staden. Och jag hittade mina fina boots från Monki som jag ville ha. Hittade också en fin grå vardagsklänning i bomull. Jag har aldrig varit där måste jag erkänna, men dem hade så mycket fina saker.


Jag gick ifrån Monki till Pub och där finns alla kända märken som Tiger of Sweden där såg jag en fin svart toteväska, Acne där fanns en härlig stickad rosa tröja och sist Whyred.

Gick sen över till Gallerian intill Hamngatan och där ligger min favobutik Vila, där såg jag en fin svart skepparkavaj som inte var så lång. Den skulle vara perfekt på mig eftersom jag är ganska kort.

Jag köpte svartvita sneakers på HM. Gillar inte sneakers i vanliga fall men det är bra att ha sådana. Idag var vädret väldigt konstigt det var för kallt för sandaler men för varmt för boots och stövlar och då skulle det varit perfekt med sneakers.

Och sist men inte minst blev det NK och där fanns det så många vackra Burberry väskor så man kan dö.  Speciellt en liten mörkblå Burberryväska som var så gullig och den var inte så dyr heller, runt tusenlappen bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar