Bloogerfy

torsdag 30 september 2010

Svart och rosa

Hej alla solstrålar, hur mår ni idag? Jag är på strålande humör idag.
J
 Vet ni jag tycker vi börjar den här dagen med lite humor.
"Ibland när jag duschar tvättar jag kroppen med hårschampo. idag läste jag
på flaskan:
"För extra volym och fyllnad"....
Skit!! inte konstigt att man går upp i vikt!!
Det blir nu till att duscha i diskmedel.
På flaskan står det: "Tar bort även svåraste fettet".
Tänk vad enkelt, nu kan man
.......äta hela chipspåsen och sedan .... lite diskmedel på magen."
J
Dagens outfit går i svart och rosa.
Rosa leggings
Funky Foxy Leggings SEK 159, Pieces - NELLY.COM


Läs intervjun med Robert Duffy om deras Marc Jacobs nyöppnade och allra första butik i Sverige.

Om ni shoppar idag på Nelly.com så får ni tre nr av VeckoRevyn + läppglans från Pierre René.
Det är lagerrensning på LaRedoute.se med 50% rabatt. Ange kod 02323.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar