Bloogerfy

tisdag 30 november 2010

Julnytt från Nelly.com

Jag varit hängig ett tag nu. Vet inte varför. Men jag hade en fin helg. Jag lagade tysk mat, med kassler i senapssås, tysk potatissallad, surkål och en sill talrik till förrätt. Desserten bestod av vaniljkesella och hallon. Det var gott alltsammans.

En fin islykta som min mamma hade gjort.


Min gulliga hund Ludde. Men han vill verkligen inte vara med på bild.

Grytorna står på spisen. Det är den tyska potatissalladen och surkålen.

Bröddegen bakas ut. Det blev giflar med lök och bacon. Väldigt gott. 
Vi hade dukat fint med förrätten.


Sen så tror jag att det är dags igen för lite humor. För ni vet väl om att det senaste inom terapi är skratterapin?
Jag fick det här från min syster.

Hej!

Fick alldeles nyss reda på att vi tjejer inte kan räkna med något sex mellan jul och nyår.
För det är visst "mannens säkra period".
För då står staken i fönstret, kulorna hänger i granen, skinkan på bordet och pungen är tom.
J


Och den sista nyheten är tävlingar med Nelly.com

På bland annat Kenzas, Englas och Linda Blooms blogg. Kommer det under veckan dyka upp en julklappstävling där alla som tävlar har chans att vinna en hel julklappslista från Nelly.com.

Du kan vinna ett presentkort på 50 000 kr på Nelly.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar