Bloogerfy

tisdag 2 november 2010

Lånat från män, 70-talet och klassiker

Jag är fortfarande sjuk och det är inget kul allsL Det hände en läskig sak igår. Min pappa berättade att han stod ute på terrassen och rökte när han såg en svartklädd man jogga förbi. Men min pappa tänkte inte mer på det för folk brukar gå förbi, det här var på kvällen. Men sen kommer en upprörd kvinna och berättade att en man hade tagit hennes handväska och det visades sig att det var den svartklädda joggaren.
Det är otäckt för mina föräldrar bor i en ganska lugnt radhuslänga. Och det händer ju sådant här hela tiden men det brukar vara andra ställen men inte där. Så det känns obehagligt för det är så nära inpå.
Nej nu till något mycket roligare.

Jag hittade den här fina uniformsjackan från Marc by Marc Jacobs.
Rödrutig skjorta från Nelly.com.
Läderväska i modell messenger från Miu Miu.
Boots i skinn från Jil Sander.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar